Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Olecko
|
Wysłany: Śro 16:15, 20 Wrz 2006 Temat postu: El Matador |
|
|
|
El Matador
producent: Plastic Reality Technologies
wydawca: Cenega
dystrybutor PL: Cenega Poland
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: gry akcji / TPP
Data Premiery:
Świat: 08 września 2006
Polska: jeszcze nie ogłoszona
Gra akcji, w której główny bohater jest obserwowany z perspektywy trzeciej osoby (widok TPP). „El Matador” łączy elementy prostych gier taktycznych i popularnych „skradanek”. Bohater może pozostawać w ukryciu co znacząco ułatwi mu wykonanie niektórych zadań. W wielu miejscach jest to wręcz obowiązkowe i odkrycie swej pozycji zaowocuje zawaleniem całego zadania.
Akcję „El Matador” osadzono w Południowej Ameryce. Autorzy gry szczególny nacisk położyli na widowiskowość i nieprzewidywalność fabuły. Gracz co chwila zaskakiwany jest nowymi sytuacjami, z którymi musi sobie poradzić. Przedstawiona historia to tradycyjna opowieść o korupcji, zemście i sprawiedliwości. Fabuła gry jest dodatkowo urozmaicona licznymi filmikami przerywnikowymi. Istotną rolę odgrywają w niej handlarze narkotyków.
Właściwa rozgrywka przypomina takie tytuły jak „Splinter Cell” czy „Gorky Zero”. Na kampanię singleplayer składa się kilkanaście misji. Większość z nich wymaga pozostawania w ukryciu. Autorzy gry zadbali o wysoki realizm rozgrywki. Wzorem podobnych tytułów do dyspozycji gracza oddano pokaźny arsenał broni (większość z nich wyciszono) i gadżetów. Niektóre z nich wykorzystuje się do bezpośredniego usuwania wrogów, inne służą tylko i wyłącznie do odwracania ich uwagi.
Przeciwnicy są wyjątkowo zróżnicowani. Generalnie możemy podzielić ich na trzy grupy. Zdecydowanie największym wyzwaniem są członkowie gangów. Są oni przeważnie świetnie uzbrojeni, dodatkowo ich liderzy w niektórych etapach pełnią funkcję bossów. Pozostałe dwie grupy to wrogo nastawieni cywile oraz niebezpieczne zwierzęta (na przykład psy czy krokodyle). Gracz musi starannie wybierać swoje cele, niektórych wrogów lepiej jest po prostu ominąć niż wszczynać niepotrzebne starcie. Inteligencja przeciwników jest uzależniona od „stopnia”, który zajmują. Przykładowo, przywódcy gangów mogą wydawać swym podwładnym polecenia a sami nie wdawać się w walkę. Zadbano także o realistycznie oddanie ich reakcji na różne sytuacje, np. po ujrzeniu martwego kolegi czy postaci gracza. Wrogowie mogą koordynować swe ruchy, wycofywać się w bezpieczniejsze miejsca czy na przykład wszczynać alarm. Gra została zrealizowana w pełnym trójwymiarze, obsługuje też wiele nowoczesnych efektów sprzętowych (m.in. rag doll - fizykę szmacianej lalki).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|