Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Śro 13:26, 11 Paź 2006 Temat postu: Warhammer 40K: Dawn Of WAR: Dark Crusade |
|
|
|
Warhammer 40K: Dawn Of WAR: Dark Crusade
Warhammer 40 000: Dawn of War – Dark Crusade
producent: Relic Entertainment
wydawca: THQ Inc.
dystrybutor PL: CD Projekt
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: strategiczne / RTS
Data Premiery:
Świat: 09 października 2006
Polska: 30 października 2006
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 18+
Warhammer 40 000: Dawn of War – Dark Crusade to drugie (po Winter Assault) rozszerzenie do znanej strategii firmy Relic Entertainment, odpowiedzialnej m.in. za kultowego Homeworlda. Podstawową nowinką, jaką wprowadza „Mroczna Krucjata”, są dwie nowe rasy – Necroni i Tau.
Pierwsza z nacji to humanoidalne roboty, które przez 60 milionów lat spoczywały w podziemnych cmentarzyskach planety Kronus. Wreszcie przebudziły się i postanowiły pokonać intruzów, którzy pojawili się na ich ojczystym globie. Necroni są istnymi maszynami do zabijania. Bez emocji mordują wszystko, co napotkają na swojej drodze. Same są niezniszczalne, gdyż ich metalowy pancerz posiada zdolność do automatycznej regeneracji. Bezpośrednia walka z nimi to jedno z największych wyzwań, jakie przygotowali dla nas twórcy Dark Crusade.
Rasa Tau diametralnie różni się od przedstawionej wyżej frakcji, gdyż jej pojawienie się na Kronusie ma podłoże ideologiczne. Jako najmłodsza ze stron konfliktu zaskakuje zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi, które dają jej przewagę w walce na dystans. Reprezentujące ją jednostki są także znakomitymi specjalistami w dziedzinie dyplomacji, dzięki czemu nakłaniają inne rasy do walki pod swoim sztandarem. Sprawia to, że stają się jedną z najsilniejszych sił militarnych w całej galaktyce.
Prócz wymienionych frakcji w Dark Crusade spotykamy także starych znajomych – Gwardię Imperialną, siły Chaosu, Orków, Eldarów i Space Marines. Każda z nich ostrzy sobie zęby na pustynną planetę i ma nadzieję na wyeliminowanie oponentów. Scenarzyści gry zrezygnowali ze ściśle liniowej fabuły, w związku z czym nie jesteśmy skazani na mozolne wykonywanie kolejnych misji, lecz od razu możemy zabrać się za podbijanie całego dostępnego terenu. Naturalnie w kampanii pojawiają się momenty zwrotne, które obserwować możemy z siedmiu różnych perspektyw, zależnie od nacji, którą kierujemy. Ukończenie trybu dla jednego gracza to kwestia kilkudziesięciu godzin.
W tym czasie staramy się bronić przydzielonego nam terytorium i jednocześnie atakować sąsiadów. Przejęcie wrogiej twierdzy równoznaczne jest z wyeliminowaniem przeciwnika z rozgrywki. W samej zabawie wyróżnić można okres, kiedy rozbudowujemy swoją bazę i produkujemy jednostki oraz czas, w którym skupiamy się wyłącznie na walce. Zabiegi stricte gospodarcze prowadzimy w trybie turowym – na przemian z oponentami, natomiast w trakcie bitew Warhammer pokazuje swoje walory RTS-owe, pozwalając nam na wydawanie poleceń „na gorąco”.
Ostatnią modyfikacją w stosunku do podstawowej wersji strategii jest rozwój bohatera. Od teraz herosi kierujący armiami mogą wzbogacać się o lepsze uzbrojenie i umiejętności, nabyte z pomocą specjalnych punktów, które gromadzimy podczas rozgrywki.
Kod: | http://uploaded.to/?id=8b7cc6
http://uploaded.to/?id=ce96b0
http://uploaded.to/?id=71efcd
http://uploaded.to/?id=4c7582
http://uploaded.to/?id=80cc9c
http://uploaded.to/?id=5bab3f
http://uploaded.to/?id=79badd
http://uploaded.to/?id=22f987
http://uploaded.to/?id=45f85c
http://uploaded.to/?id=22ef61
http://uploaded.to/?id=2f9511
http://uploaded.to/?id=37cf19
http://uploaded.to/?id=6fe457
http://uploaded.to/?id=ae559d
http://uploaded.to/?id=158874
http://uploaded.to/?id=971227
http://uploaded.to/?id=284cfa
http://uploaded.to/?id=c64f4e |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|